Jak funkcjonuje odbiór/dostawa biletów na miejscu?

Podróż była wspaniała. Wszystko, co było załatwiane za Pani pośrednictwem, okazało się strzałem w dziesiątkę. Bilet czekał na nas w hotelu w Ulan-Ude (co za wykwintny hotel! Jeden z lepszych na naszej trasie!)

06.09.2018

Co do biletów, to odbiór odbył się bez najmniejszych problemów.

02.09.2017

Witamy Serdecznie , jesteśmy już w Polsce podróż, minęła bez zarzutu i była to kolejna wspaniała przygoda, dzięki Państwa pomocy. Odbiór biletów odbył się bez problemów, Panie na miejscu mówiły dobrze po angielsku, co nas mile zaskoczyło.

05.10.2014


Po przylocie do Moskwy wykorzystaliśmy cały dzień na zwiedzanie tego wielkiego, ale jednocześnie chaotycznego miasta, wręcz dzikiego. Niemniej napewno ma swoje uroki.Potem małe zakupy na podróż i udaliśmy się na Dworzec Jarosławski, gdzie odebraliśmy bilety z automatu, przy pomocy jednego chyba Rosjanina.

05.08.2014


Właśnie wróciliśmy z 17-dniowej wycieczki po Mongolii. Podróż pociągiem z Moskwy upłynęła nam bardzo szybko. Mieliśmy cały przedział dla siebie, nie było innych współpasażerów. Więc praktycznie za cenę drugiej klasy mieliśmy warunki jak w pierwszej. Ogólnie w całym wagonie było mało pasażerów przez większość trasy. Mieliśmy mały kłopot z odbiorem biletów w Moskwie. Adres znaleźliśmy w miarę szybko, ale jak się okazało budynek, który podany był w adresie praktycznie był ruiną. Dopiero po dłuższym szukaniu znaleźliśmy tę agencję w podwórku budynku po przeciwnej stronie. Adres tej rosyjskiej agencji jest bardzo mylący. Ale w końcu udało się nam odebrać bilety:) Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Pozdrawiam serdecznie z przepięknej Mongolii:))

17.07.2014

Podroz minela bez wiekszych niespodzianek i problemow! :) wszystko bylo bardzo dobrze zorganizowane. Jezeli chodzi o odbieranie biletow to bylo naprawde super. Korzystalismy nie z normalnej kasy z kasjerka ale z tych samoobslugowych. Zadnych kolejek i zadnych problemow. Wystarczylo tylko podsunac pod czytnik wydrukowana przeze mnie kartke i juz maszyna wszystko wiedziala i drukowala bilety.

24.09.2013


Odbior biletow za kazdym razem odbywal sie bez wiekszych problemow. Najwiecej szukania odpowiedniej kasy mielismy na dworcu w Moskwie, ktory zbudowany jest w dosc chaotyczny sposob. Na szczescie zostawilismy sobie na to dosc duza marze czasu. W Ekaterinburgu odebralismy bilety w automacie, ktory obslugiwal rowniez po angielsku, a w Irkucku z latwoscia znalezlismy biuro partnerskie. W Ulan Bator przezylismy chwile grozy, poniewaz zupelnie zapomnielismy o odbiorze biletow. Przypomnielismy sobie o tym dopiero w przedzien wyjazdu okolo godz. 18h, w drodze powrotnej z parku Terelj do Ulan Bator. Na szczescie po naszym telefonie osoba z biura partnerskiego zostawila bilety w naszym hostelu, za co jestesmy bardzo wdzieczni!!!

21.08.2013


Wróciliśmy z podróży koleją :) Wszystko udało się zrealizować bez problemów. Spotkaliśmy grupę polaków jadącą z Państwa biura. Nie mieliśmy żadnych problemów z odbiorem biletów zamówionych przez Państwa.

22.07.2013


Odbiór biletów nie sprawił nam większego kłopotu, koleje rosyjskie wprowadziły automaty, w których się je odbiera, i panie w kasach biletowych wszystkich tam odsyłają. Można skorzystać z pomocy miłych młodych ludzi, kótrzy te automaty obsługują.

26.06.2013


Witam, dotarliśmy do Irkucka.bez żadnych problemów.odbior biletów w automatów był możliwy przy podstawowej znajomosci rosyjskiego .pozdrawiam i dziękuje .

20.06.2013


Dziękuję za sprawne i szybkie zorganizowanie biletów na pociąg. Kurier czekał z biletami w Moskwie i pomógł nam dojechać na właściwy dworzec. Jesteśmy już w  drodze.

07.02.2013

Podroz minela bardzo dobrze, nie bylo zadnych problemow, miejsca byly super, odbior biletow rowniez odbyl sie bez problemow – czekaly na nas w biurze w Ułan Ude. pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziekuje za Pani nieoceniona pomoc.

15.10.2012


Od czego by zacząć… Wszystko przebiegło rewelacyjnie! Bilety kolejowe na całość podroży wydrukowaliśmy w automatach na dworcu Jarosławskim na dzień przed podróżą, i nie było żadnego problemu z wyruszeniem dalej. Miejsca w wagonie też były dobre, wszystkie obok siebie ;)

Podróż ze Sljudjanki do Ułan Ude to tylko kilka godzin, nikt jej nie odczuł, nawet nie zdążyliśmy poznać pań prowadnic… W Ułan Ude również nie było żadnego problemu z biletem, który odebraliśmy po opuszczeniu pociągu. Tak samo z autokarem- rano podjechały dwa duże autokary, do których zabrali się nawet podróżnicy (3 osoby, tylko tyle było wolnych miejsc), nie posiadający wcześniej biletów, trochę im pomogliśmy, gdyż nie znali rosyjskiego a kierowcy angielskiego.

Bardzo dziękuję za pomoc Waszego biura, będę ze swojej strony polecać Państwa usługi znajomym. I jeszcze raz bardzo dziękuję za nadesłane mapy, schematy i plany, okazały się nieodzowne i dla wielu uczące.

16.09.2012


Podroz była bardzo udana, jesteśmy zadowoleni z usługi. W Moskwie bilety do Pekinu nie były gotowe do odbioru gdy po nie przyszlismy, ale dostarczono je do naszego hotelu następnego dnia, przed naszym wyjazdem do Irkucka. Miejsca przy toalecie nie były zbyt wygodne ze względu na hałas otwieranych drzwi ale dało się przeżyć. Ogólnie wyprawa udana. Dziękuje za współpracę i mogę polecić wasze usługi innym znajomym którzy chcieliby przeżyć podróż koleją transsyberyjska.

12.09.2012


Podróż minęła bezproblemowo trochę za długo trwała,dystans ten można pokonać szybciej. Podróżowaliśmy z dwoma przemiłymi australijczykami.Obsługa w pociagu spisała się, było czysto. Odbiór biletów odbył się dzień przed wyjazdem z Mongolii, panie były sympatyczne i profesjonalnie załatwily wydanie biletow.

04.09.2012


Podroz minela bardzo dobrze chociaz musze przyznac ze bylo to wycienczajace przezycie;) Bilety odebralam bez problemow.

04.09.2012


Dotarliśmy bez problemu do Pekinu. Odebraliśmy wszystkie bilety bez żadnych przeszkód. Obsługa konkretna i zorganizowana, jesteśmy z niej bardzo zadowoleni. Pociągi czyste, docierały na stacje zawsze bez opóźnień.

14.08.2012


podróż przebiegła nam przyjemnie i bez zakłóceń. Nie było najmniejszego problemu z odbiorem biletów, a nasze miejsca w pociągu były dobre. Wszystkie noclegi spełniły nasze oczekiwania. Dziękujemy za pomoc i współpracę w zorganizowaniu naszej wyprawy. Z pewnością polecimy Państwa usługi naszym znajomym.

31.07.2012


Podróż się udała. Wyspy Sołowieckie pomimo tragicznej historii zachwycają piękną, surową przyrodą. Podobnie jak Morze Białe. Z odbiorem biletów i z miejscami nie mieliśmy problemów podobnie jak dwa lata temu gdy jechaliśmy na Syberię ;) i również korzystalismy z usług Państwa biura.

30.07.2012


Odbior biletow w moskwie bez problemu,pomogl nam policjant,ktory wydrukowal bilety z kasy elektornicznej…powiedzial na koniec „spasiba,spasiba…a waluta?” wiec dalismy mu 50rubli :-D… dzis bylismy w listwiance na rybie,jutro jedziemy tam jeszcze raz przeplynac statkiem bajkal. w czwartek ruszamy dalej,chcemy wejsc na pik czerskiego,potem pochodzic wzdluz bajkalu. w przyszlym tygodniu glowa lenina w ulan ude i autobusem do mongolii… wszystko zatem wspaniale,dziekuje za pomoc i bilety

10.07.2012


Dziękuje bardzo za pomoc w zorganizowaniu naszej wyprawy. Jestesmy bardzo zadowoleni z Państwa usług. Problemów z odbiorem biletów nie było, daliśmy radę. Miejsca w pociagu mieliśmy najlepsze i cieszymy się, ze akurat mieliśmy możliwość podróżowania plackartą. Jedyny problem, który wystąpił to z naszej winy nie pojechaliśmy w wyznaczonym terminie do Irkucka, gdyż mieliśmy problemy z kartą bankomatową, która utkneła nam w bankomacie, a żeby było można ją odebrać to uuu trzeba było wielkiej gimnastyki. Pani stwierdziła, że mój dowód jest do niczego, a paszport to ona chce przetłumaczony na język rosyjski bo nie będzie się domyślała co jest napisane. Mimo tych perypetii, jesteśmy bardzo zadowoleni. Dziękujemy jeszcze raz.

27.06.2012


Odbiór biletów na miejscu (przy wydatnej pomocy Aleksieja – naszego kierowcy w Moskwie – przebiegł w zasadzie bezproblemowo. Jedynym kłopotem na który mogliby napotkać podróżujący bez znajomości podstaw rosyjskiego i rosyjskiego alfabetu jest to że automat wydający bilety nie ma opcji wyświetlania tekstu po angielsku.

11.06.2012


Na wstepie – wyjazd byl boski. Cala nasza trojka jest pod wrazeniem organizacji, szczegolnie, ze czasu na wszystko bylo doslownie akurat. Wszystkie bilety czekaly na odbior, z niczym nie mielismy problemow i podroz przebiegla plynnie. Wszystkie hostele/stancje byly w porzadku, wszystkie adresy dobre.

Tuz przed wyjazdem odszukalem na google maps adresy biur podrozy i hosteli. Wiem, ze Panstwo je podaliscie i dodalisci swoje mapki, ale dla kogos, kto np. dopiero na miejscu uczyl sie cyrylicy, latwiej bylo poslugiwac sie mapkami z nazwami lacinskimi ;) Zupelnym ulatwieniem byloby wiec jeszcze dokladniejsze okreslenie miejsc na mapie, ale to jedynie drobiazg.

09.05.2012


Wszystko odbylo sie bez zadnych problemow,odbior biletow I lokalizacja biur partnerskich nie sprawily nam najmniejszego klopotu.Miejsca w pociagu, ktore nam Pani zarezerwowala, byly wysmienite, a przejazd autobusem bardzo wygodny. Zima na tej trasie nie ma prawie wogole podroznych wiec autobus byl prawie pusty. Podsumowywujac cala wyprawe przez Rosje,Mongolie I Chiny jestesmy bardzo zadowoleni I chcielismy serdecznie podziekowac za Pani pomoc I bardzo profesjonalny serwis. Teraz przed nami Tybet I Nepal.Jeszcze raz dziekujemy, goraco pozdrawiamy I mamy nadzieje, ze bedziemy mogli jeszcze raz w przyszlosci skorzystac z Pani pomocy I uslug Pani biura.

23.01.2012

Kilka dni temu wróciliśmy z wyprawy po Azji Wschodniej. Chciałbym Pani gorąco podziękować za pomoc w organizacji przejazdu przez Rosję i Mongolię. Wszystko przebiegło nadzwyczaj sprawnie, bez żadnych niespodzianek. Przed wyjazdem zastanawialiśmy się, czy będziemy musieli dzielić przedział z turystami z Zachodu. Na szczęście (ze względów kulturowo-poznawczych;) okazało się, że całą drogę jechaliśmy z Rosjanami. Było to duże przeżycie, na pewno warte powtórzenia w przyszłości. Dziękuję też za szybką reakcję w związku z dostarczeniem biletów do naszego hostelu w Ułan Bator. Opłatę przelałem dziś na konto zgodnie z fakturą. W podróży korzystaliśmy z przewodnika „Szlak Transsyberyjski” wyd. Bezdroża, którego jest Pani współautorką. Bardzo pomocna książka:)

05.10.2011


Odbiór biletów odbył się bezproblemowo – zrobiliśmy to w samoobsługowym terminalu mając w pamięci niezbyt udane kontakty z obsługa dworca podczas chęci kupna biletu z St.Petersburga do Moskwy :)

07.09.2011


Jezeli chodzi o odbior biletow to tylko w Moskie zajelo nam troche czasu znalezienie biura, poniewaz na klatce trwa remont i nie ma zadnych numerow na drzwiach (tym bardziej jest to mylace, ze numery poszczegolnych lokali nie ide po kolej np. po 297 jest 305). Ale zadzwonilismy i zostalismy ‚odebrani z ulicy” i obsluga byla b. mila. W UB nie bylo zadnych problemow ze znalezieniem biura.

05.09.2011


Z biletami i odbiorem nas na dworcach nie było najmniejszego kłopotu. Wszyscy nasi przewodnicy czekali na nas na dworcach z tabliczkami z naszymi nazwiskami i ani razu nie było najmniejszego zgrzytu!

05.07.2011

We all enjoyed the trip in maximum from the first to the last day ! Everything was great and there was absolutely no problem with the tickets and the trains, thank you very much once again for arranging this for us. Also the trains were a perfect adventure which one could not experience anywhere else ! I believe we will return to the East again as soon as possible. We sent you a postcard from Vladivostok, I hope this has already arrived to your hands.

11.10.2010


Bardzo się nam podobalo i w Rosji i w Mongolii. Ciekawe spotkania, widoki i obserwacje. W kwestiach organizacyjnych – calkiem gladko. Bez problemu i opoznien odebralysmy wszystkie bilety, dotarlysmy do hoteli i spotkalysmy przewodnika w Mongolii. Chetnie polecimy Panstwa dalej.

05.10.2010


Wszelkie formalności biletowe i graniczne odbyły się bez przeszkód. Bilety odebrałem e Moskwie w terminalu elektronicznym na dworcu Jarosławskim, przy którym siedziała pani do pomocy. Potem potrafiłem już posługiwać się terminalem sam.

02.10.2010


Odbiór i zwrot biletów w Moskwie odbył się bez  problemów- dziękujemy za pomoc, tj. za wypisanie koniecznych zwrotów :)

21.09.2010


Dostawa biletów w Moskwie perfekcyjna pod sam wagon, którym jechaliśmy. Przekraczanie granic również bez problemów, wizy zadziałały ;-) Jedyna uciążliwość to wszechobecne wypełnianie karteczek wjazdowych i wyjazdowych na każdej granicy, numer paszportu znam na pamięć ;-) Dopiero w Malezji i w UK obyło się bez karteczek. Jeszcze raz dziękuję za sprawne załatwienie wszystkich formalności przed naszym wyjazdem.

26.08.2010


Miejsca świetne, byłam bardzo zadowolona. Odebrałam bilety w elektronicznej kasie, bez najmniejszych problemów. Podróż minęła bardzo szybko, nie miałam raczej czasu się nudzić :) także ogólnie rewelacja, zaczynam już planować przyszłoroczną podróż :)

01.09.2010


Z odbiorem biletow nie bylo zadnych problemow. Jeszcze nie ochlonelismy po podrozy, dalej zyjemy zdjeciami i historiami. Pan w Pekinie wlasciwie zaraz po moim telefonie przyjechal i zostawil bilety, bardzo wygodne. Takze jestesmy naprawde zadowoleni z Pani uslug i serdecznie dziekujemy. Jak tylko bedzie to mozliwe to zostawie jakis komentarz polecajacy na Pani stronie. Musze Pani powiedziec, ze wlasciwie juz od dluzszego czasu nie zdazylo mi sie aby ktos zaoferowal serwis ta takim poziomie jak Pani, bardzo szybko, dokladniei serdecznie.

25.08.2010



Odbiór biletów – bez kłopotów, a nawet sympatycznie. Pani w informacji poproszona o pomoc specjalnie wyszła ze swojego pomieszczenia, żeby nam pokazać automat i objaśnić co i jak z nim zrobić.

26.08.2010


Zapomnialem o odbiorze i dopiero po 30-60 min. od przyjazdu zadzwonilem pod jeden z podanych przez Pania numerow. Kurier zjawil sie w ciagu kwadransu.

15.09.2010


Bardzo dziękuję za pomoc i oczywiscie rezerwację biletów. Wszystko było bez problemu i nie mielismy żadnych kłopotów z biletami. Bardzo nam Pani pomogła – więc jeszcze raz dziękuję bardzo. Sama podróż koleją była bardzo udana bo mileiśmy zabawnych współpasażerów:) Mongolia nas urzekła – okropne jest jedynie Ułan Bator!

26.08.2010


Podróż FANTASTYCZNA!!! niesamowite i niezapomniane wrażenia. Odbiór biletów bezproblemowy.

25.08.2010


Z odbiorem biletów w Moskwie był mały problem – coś nie tak z moim imieniem, ale szczerze mówiąc nie wiem, o co chodziło, ja nie widziałem żadnego błędu. Najważniejsze, że bilety odebrałem i mogliśmy wyruszyć dalej.

Bardzo przydały się przesłane przez Państwa materiały, wskazówki dotyczące odbioru biletów, mapy Bajkału, Wspólnoty Niepodległych Państw, Moskwy, Irkucka. Dziękuję jednocześnie serdecznie za pomoc w przygotowaniach do wyjazdu – bez niej nie wyglądałby on tak samo – choćby ze względu na brak biletów na płackartę na stronie kolei rosyjskiej.

15.09.2010


Podróż przebiegła bezproblemowo i była pełna niezapomnianych wrażeń. Po przejechaniu takiej trasy czuję się bogatszy w doświadczenie. Nie mieliśmy żadnych problemów z odebraniem biletów i dalszą trasą w Chinach. Zwiedziliśmy m.in Luoyang, Xi’an, Szanghaj, Hangzhou, Xiamen, Guangzhou i Macau. Uprzejmie dziękuję za Pani pomoc i zaangażowanie w naszą sprawę. Będę polecał usługi Pani biura znajomym, którzy planują podobne podróże.

22.08.2010


Bardzo dziękuję za pomoc w organizowaniu naszej wyprawy, wszystko przebiegło idealnie i według planu. Nie mieliśmy żadnych problemów przy odbiorze biletów i przekraczaniu granic.

09.08.2010


Dziękuję za zainteresowanie i jeszcze raz za pomoc w organizacji biletów. Bilety kolejowe odebrałyśmy bez problemów w kasie na dworcu w Irkucku. Bilety autobusowe odebrała nasza znajoma z Ułan Ude, nie wspominała o jakimkolwiek problemie.

19.07.2010


Bilety na pociąg w Pekinie biuro dostarczyło w miejsce przez nas wskazane, bez problemu. Podróż niesamowita, granica Chińsko-Rosyjska robi wrażenie. Podróż po Rosji Irkuck-Bajkał-Moskwa długo by opowiadać.


Wszelkie formalności, organizacja dojazdów, odbiór biletów itp. poszły gładko i bez żadnych kłopotów, generalnie spodziewałem się – czytając różne fora internetowe – że będzie trudniej.

18.07.2010


Jechało nam się bardzo wygodnie. Możemy jednak nie być reprezentatywnym klientem, bo nie spodziewaliśmy się luksusów, a liczyliśmy na klimat i spotkania z ludźmi. Obie te rzeczy udały nam się wyśmienicie. Mieliśmy pewne obawy, czy łatwo uda się odebrać bilety na dworcu, ale okazało się, że można to nawet zrobić w automatach postawionych na dworcu, z którego odjeżdżaliśmy. Wystarczył kod kreskowy na wydruku.

12.07.2010


Bilety na kolej Władywostok-Irkuck odebraliśmy w kasie dworca bez problemów.

02.07.2010


Z odbiorem biletów nie było problemu, macie Państwo dobrego partnera w Irkucku, pomagają sie odnaleźć w mieście.

29.06.2010


Odbiór biletów w Moskwie odbył się bez problemów, chociaż siedzibę tej firmy bardzo trudno znaleźć, trzeba trochę czasu spędzić na błądzeniu i pytaniu ludzi.

20.06.2010


Wszystko w mojej podrozy z Moskwy do Pekinu udalo sie wzorowo:) Kurieka przekazala mi bilet a nawet pojechala ze mna na moja stacje metka… a nawet… przekupila osobe sprawdzajaca bilety na dworcu zebysmy nie musialy stac w dlugiej kolejce po bilety…:)

16.06.2010


Podroz odbyla sie bez zarzutu, jesli chodzi o strone formalna. Bilety w U.Ude i U.Bator byly odebrane bez problemow.

15.06.2010


Dostawa biletów na Dworzec Białoruski w Moskwie przebiegła wzorowo. Kurier czekał już na nas  naprzeciwko drzwi wagonu, którym jechaliśmy z Polski. Pełen profesjonalizm. Zainteresowanym będę szczerze polecał skorzystanie z państwa pośrednictwa.

10.06.2010


Wróciliśmy cali i pełni niesamowitych wrażeń! W imieniu swoim i moich Towarzyszy podróży serdecznie dziękujemy za organizację. Wszystko zrealizowaliśmy zgodnie z planem. Wszystkie transfery i przekazanie biletów odbyły się bez problemów.

08.06.2010


Wir sind heute gut in Peking angekommen und haben alles perfekt vorgefunden.

03.06.2010


Musze przyznac, ze wspolpraca przebiegla bardzo milo, i sprawnie. Zgodnie z prosba, bilety zostaly dostarczone i zostawione w hostelowej recepcji, skad je odebralem.

29.05.2010


Podróż przebiegła bez najmniejszych problemów. Mieliśmy jedynie trudność ze zlokalizowaniem peronu z którego odjeżdżał nasz pociąg na dworcu jarosławskim. Przypadkowi przechodnie nie są w takim przypadku dobrym źródłem informacji, pani w punkcie info na dworcu również nie… – a gdy obok są jeszcze dwa inne dworce, zaś każdy zapytany wskazuje inny kierunek może być wesoło ;)

Odbiór biletów na miejscu w Moskwie odbył się również bez problemów, trwał jakieś 5 minut, więc nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń :)

29.05.2010


Zarowno w Ulan Ude jak i Ulaanbator nie bylo wiekszych problemow z odbiorem biletow.

22.05.2010


Wszystko udało się wspaniale, zjeździłem ogromną część Chin, część Mongolii i Bajkał z okolicami, także Moskwę. Wszystkie załatwione przez państwa bilety odebrałem bez problemów, mam ogromną ilość zdjęć i jeszcze więcej wspomnień. No i już planuję kolejną ekspedycję w kolejne wakacje.

17.05.2010


W Ułan Bator nie było żadnych problemów z odebraniem biletu, pani już czekała:)

15.05.2010


Die Reise nach Peking war sehr schön; alles hat super funktioniert, auch die Ticketzustellung. Der Zug war international besetzt und wir hatten viel Spaß an Bord. Kann die Reise uneingeschränkt weiter empfehlen.

14.05.2010


Jeszcze raz dziekuję Pani za organizację naszej podróży nad Bajkal. Wszystko odbylo się zgodnie z Pani instrukcjami, nie bylo żadnych problemów z biletami I zakwaterowaniem w Moskwie. Myslę ze na w przyszlosci będę korzystać wylącznie z porednictwa Pani.Nasz wyjazd byl bardzo udany.

10.05.2010


Wir hatten einen tollen Urlaub. Mit der Bahn hat alles bestens geklappt. Für den zweiten Teil der Strecke erinnerte uns das Reisebüro in Irkutsk daran, die Karten bis spät Samstag Nachmittag dort abzuholen. Uns war zuvor gar nicht so richtig bewußt gewesen, dass die Abfahrt am Sonntag ist und wir die Karten im Reisebüro bis spät. Samstag abzuholen hatten. War wirklich sehr nett von dem Reisebüro, uns daran zu erinnern.

16.04.2010


Jestesmy bardzo zadowoleni ze wspolpracy z EYAND TRAVEL, a takze z biurami partnerskimi. Mozemy wypowiadac sie jedynie w samych superlatywach, a profesjonalna obsluga i pomoc we wszystkich problemach bardzo nam zaimponowala. Dziekujemy za wszystkie uwagi oraz rady dotyczace podrozy, ktora odbywalismy po raz pierwszy i mamy nadzieje, ze nie ostatni w zyciu. Nie obylo sie bez drobnych klopotow, ktore jednak sprawilismy sobie sami. Z ich powodu dotarlismy do Ulan Bator dopiero wieczorem poprzedzajacym dzien odjazdu naszego pociagu do Pekinu. Pomimo to Pani Tatiana spotkala sie z nami w centrum miasta, przekazala bilety, a jakby tego bylo malo , zawiozla nas do hotelu znajdujacego sie przy samym dworcu.

14.04.2010


Podróż przebiegła bez zakłóceń, nie było żadnego problemu z dostarczeniem biletów.

09.04.2010


Wycieczka była świetna. Odbiór biletów odbywał się bez problemów. Najsymatyczniejszą osobą był nasz kierowca w Ułan Bator – Żenia. Pokazał nam więcej niż było umówione.

03.04.2010


Cała ta podróż była znakomita. Nie mieliśmy w sumie problemów z niczym – może oprócz szukania biura od biletów na pociąg w Moskwie (ale to było bardziej śmieszne niż problematyczne).

02.04.2010


Biuro partnerskie w irkucku udało nam sie namierzyć dosyć łatwo. na samej ul.rosyjskiej zostaliśmy złapani przez jakąś kobiete, która wskazała nam dokładnie drzwi, do których mieliśmy się udać. zero problemów.

29.03.2010


Odbiór biletów w Irkucku, bez problemów.

25.03.2010


Dostarczono nam bilety w Moskwie  z godzinnym opóźnieniem, ale mieliśmy jeszcze spory zapas czasu do odjazdu pociągu do Irkucka także było to do zaakceptowania,zwłaszcza biorąc pod uwagę trudności w komunikacji wynikające z nieustających korków ulicznych  w Moskwie.

22.03.2010


Wszystko odbyło się fantastycznie. Do Moskwy przyjechaliśmy 5 sierpnia rano, zatem mieliśmy trochę czasu na stolicę. Biuro znaleźliśmy bez problemu.

15.03.2010


Udalo nam sie szczesliwie powrocic z dalekiej podrozy,ze wspanialymi wspomnieniami.Jeszcze raz serdecznie dziekuje za bardzo sprawna organizacje, jesli chodzi o odbior biletow to tez wszystko przebieglo bez najmniejszych problemow.

10.03.2010


Bilety odebraliśmy bez większych problemów, troszkę szukaliśmy miejsca odbioru, to znaczy nie wiedzieliśmy gdzie jest właściwe wejście do budynku.

02.03.2010


Zu allem, was Ihre Organisation anbelangt, kann ich mich sehr kurz halten: „Perfekt” trifft es am Besten. Alle Informationen richtig, die Fahrkarten bekamen wir ohne Probleme, die Beratung im Vorfeld sehr gut. Vielen Dank!!

28.02.2010


W Moskwie pani ktora nas odbierala byla bardzo mila i pomocna, takze bilety do StPetersburga byly punktualnie.

20.02.2010


Mieliśmy mały problem ze znalezieniem Państwa biura. Wynikało to z tego, że w Moskwie są dwie ulice o tej samej nazwie (dokładnie mówiąc jest to ta sama ulica, ale ma podwujną numerację). Wystąpił też problem przy wsiadaniu do pociągu w Moskwie. Na jednym z biletów był jakiś błąd (zły numer). Pani konduktor długo się zastanawiała ale wreszcie wpusciła kolegę do wagonu.

15.02.2010


Już wróciliśmy, bilety były zawsze tak jak się umówiliśmy. Dziękuję za zdjęcie kłopotów logistycznych.

10.02.2010


Otóż – podróż – bomba;) Wielu ciekawych ludzi podróżowało na   każdym z odcinków, wiele interesujących histori zostało   opowiedzianych! Zaś z biletami nie było żadnych problemów. Tak więc było to bardzo miłe zwięczenie naszej ponad   dwumiesięcznej podróży przez Azję, od Jakarty do Pekinu. W Syberii jestem zakochany, z pewnością nad Bajkał będę jeszcze   wracał!

09.02.2010


Podróż przebiegła bez problemów i jestem z niej bardzo zadowolony. Odbiór biletu wywołał we mnie trochę stresu, gdy wysiadłem na peronie nie spotkałem nikogo z tabliczką, wtedy pojawiły się we mnie mieszane uczucia, powiedziałem znajomym z przedziału, że będzie ktoś na mnie czekał… Poszedłem z nimi na początek peronu, zostawiłem tam rzeczy i wróciłem do wagonu. W miarę szybko wypatrzyłem osobę z kartką w okolicy wyjścia. Nie znam rosyjskiego więc nie moglem za bardzo dogadać się z ta dziewczyna, pokazałem jej paszport i odebrałem bilet.

07.02.2010


Pani Maju, dziekujemy raz jeszcze za pomoc. Po drodze wszystko okazalo sie w jak najlepszym porzadku. Bilety w kazdym badz razie na nas czekaly;)

01.02.2010


Reise und Kartenabholung in Irkutsk war problemlos, das Buero in Ulan Batoor ist jedoch sehr schwer zu finden, es befindet sich in einem Hotel.

25.01.2010


Bilety do Hongkongu otrzymaliśmy zgodnie z planem w czasie transferu do hotelu.

21.01.2010


Pani Maju, bardzo, bardzo serdecznie dziękujemy za to, że dzięki Pani pomocy mogliśmy tak bezproblemowo przemieszczać się z Chin do Mongolii. Bilety kolejowe dotarły do nas na czas i wszystko pod względem formalnym było w porządku. Ogólnie wszystko na 6+. Jeszcze raz podziękowania dla Pani i całego zespołu EYAND TRAVEL.

18.01.2010


Podroz koleja przebiegla niesamowicie. W sumie nie wodadomo czego sie spodziewac, ale bylo naprawde reweacyjnie. Odbior biletow…jak najbardziej wszystko sprawnie, Pasza pojechal z nami nawet na plac czerwony takze….wszystko ok….duzo wskazowek, takze bez problemow. Przejechalem juz cale chiny, wietnam, laos, teraz jestemw  tajlandi…i ./…dalej jade:). Pozdorwienia z Bankoku.

13.01.2010


Podroz mialem jak najbardziej udana. Bardzo dziekuje za profesjonalne przygotowanie dokumentow i biletow. Bilet w Ulan Baator czekal na nas, a sama lokalizacja biura jest idealna.

10.01.2010

Podziel się swoją opinią. Pomożesz nam i podróżnikom w organizacji i przygotowaniach do podróży.